غلبه-بر-ترس-از-لیزر-موهای-زائد

چگونه بر ترس از بر طرف کردن موهای زائد با استفاده از لیزر غلبه نماییم؟


از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر یک روش کاملا بی خطر است که تمامی جوانب آن به خوبی توسط متخصصین بررسی شده است.  با این وجود بسیاری از افراد از لیزر کردن موهای زائد بدن خود می ترسند و برای آن خطراتی را متصور می شوند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که از این روش درمانی می ترسید و تصور می کنید که استفاده از این روش می تواند خطراتی برای شما داشته باشد، می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات خود را در رابطه با این روش افزایش دهید تا متوجه شید که ترس شما در حقیقت بی مورد می باشد تا بتوانید بر ترس خود غلبه نمایید.

 

قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت:


ترس از لیزر کردن موهای زائد


افرادی که از برطرف نمودن موهای زائد بدن خود با استفاده از لیزر می ترسند عمدتا تصور می کنند که استفاده از این روش برای آنها همراه با درد و آزار خواهد بود. ممکن است شما شنیده باشید که درد روش لیزر موهای زائد بسیار شدید می باشد و یا ممکن است این درد برای مدتی همراه با شما باقی بماند، اما این شنیده ها کاملا غلط هستند و مبتنی بر اطلاعات نادرست و باور های غلط افراد درباره لیزر می باشند. درد لیزر در بدترین حالت چیزی شبیه به گزیده شدن یا نیشگون گرفته شدن است و درد شدیدی ندارد. شاید بتوان گفت که انجام لیزر باعث ایجاد نوعی حس ناخوشایند در حین انجام کار به فرد می شود اما این وضعیت به هیچ وجه برای فرد غیر قابل تحمل نمی باشد. امروزه امکانات بسیار پیشرفته ای وجود دارد که پس از اعمال پالس های لیزر بر روی پوست فرد سریعا محل را خنک می نمایند تا فرایند درمانی را برای فرد بسیار راحت تر نمایند. درباره باقی ماندن درد با فرد نیز باید بگوییم که این مساله نیز کاملا نادرست است و تنها چیزی که ممکن است پس از جلسات لیزر همراه با بیمار بماند سرخ شدن رنگ پوست برای مدت محدود می باشد.

Overcome the fear of laser hair loss

ما را در توییتر دنبال کنید


از جمله دیگر نگرانی های افراد در رابطه با استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد می توان به مساله تیره بودن رنگ پوست و یا نازک و ظریف بودن موهای زائد اشاره نمود. برخی افراد بر این باورند که پوست آنها بیش از حد تیره است و این مساله ممکن است موجب شود که شیوه درمانی لیزر برای آنها مناسب نباشد و یا برخی دیگر معتقدند که به دلیل نازک بودن موهای زائد بدنشان و یا کم رنگ بودن آنها، شیوه درمانی لیزر نمی تواند برای آنها اثر بخش واقع گردد و استفاده از این شیوه تنها موجب هدر دادن پول آنها می گردد. در این رابطه باید به شما بگوییم که صحبت با متخصصان ما در جلسات مشاوره می تواند تمام ترس ها و نگرانی های شما در رابطه با استفاده از این شیوه درمانی را برطرف نماید و به شما کمک کند که به درستی در رابطه با استفاده از این شیوه درمانی تصمیم گیری نمایید.


دلایل ترس برخی دیگر از افراد ریشه در موضوعات علمی و سلامتی دارد. برخی افراد تصور میکنند که اشعه ی لیزر می تواند به احشای داخلی آنها صدمه وارد نماید و یا برخی دیگر از افراد معتقدند که استفاده از لیزر ممکن است موجب تغییر رنگ پوست آنها شود و این تغییر تا انتهای عمر با آنها همراه باشد. هیچ یک از این باور ها درست نمی باشند. اشعه ی لیزر تنها به عمق کمی از پوست افراد نفوذ می کند و عمق نفوذ آنها تنها تا محل فولیکول های مو می باشد. از آنجایی که این اشعه ها نمی توانند به عمق بیشتری از بدن شما نفوذ نمایند لذا نمی توانند به اندام های داخلی شما صدمه بزنند و همچنین هیچ تغییری در رنگ پوست شما ایجاد نمی نمایند مگر یک تغییر موقتی که به شکل سرخ شدن پوست در چندین ساعت اولیه پس از انجام لیزر ایجاد می گردد. امروزه دستگاه های لیزر بسیار پیشرفته ای در بازار موجود می باشند که دارای تاییده ی سازمان FDA هستند و این سازمان بی خطر بودن استفاده از آنها را اعلام نموده است.

Laser hair removal

ما را در فیسبوک همراهی کنید.


غلبه بر ترس از لیزر موهای زائد در کلینیک


در اغلب افراد حتی دانستن این حقایق درباره لیزر و متوجه شدن اینکه تمامی باور های آنها درباره استفاده از این شیوه درمانی و دردها و اثرات منفی آن اشتباه بوده است نیز نمی تواند ترس آنها را از لیزر بر طرف نماید. بسیاری افراد همچنان ممکن است از این روش بترسند با وجود آنکه بدانند آنچه درباره این روش تصور می کرده اند تماما غیر منطقی و ناشی از باور های نادرست آنها بوده است. اگر شما جزو این دسته افراد باشید حتما باید شیوه ای برای غلبه بر ترس های خود بیابید پیش از آنکه این ترس ها بیش از این در وجود شما پیش روی نمایند.


آیا شما از این دسته افراد هستند؟ آیا شما با وجود آنکه می دانید که استفاده از شیوه درمانی لیزر برای بر طرف کردن موهای زائد کاملا بی خطر و امن است همچنان می ترسید که از آن استفاده نمایید؟ ما برای حل مشکل شما راه کار مناسبی داریم. شما می توانید به سادگی با تماس گرفتن با ما و یا هر مرکز درمانی دیگر و صحبت با مشاوران خبره و متخصصان ما مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید و از آنها بخواهید تا در حل این مشکلات به شما کمک نمایند و خیال شما را از بابت این مساله آسوده نمایند. همیشه صحبت کردن با افرادی که اطلاعات زیادی درباره موضوعی که برای شما شاید نا آشنا باشد دارند می تواند در غلبه بر ترس های شما در رابطه با آن موضوع بسیار مفید باشد. شما همچنین می توانید از دوستان خود بخواهید که همراه شما بیایند و زمانی که آنها از این شیوه درمانی استفاده می کنند اثرات آن را بر روی آنها مشاهده نمایید تا از بی خطر بودن آن مطلع گردید. شما همچنین می توانید از متخصصان بخواهید که ابتدا با اعمال اشعه تنها بر روی یک ناحیه ی کوچک از پوست شما، ترس های شما از این روش درمانی را از بین ببرند.