لیزر موهای زائد بیکنی یا برزیلی؟

برزيلين يا ليزر موهاى زائد بيكينى كدام براى شما بهتر است؟



خط بیکینی یکی از نواحى حساسى است كه مراقبت از آن به سختى انجام مى پذيرد به ويژه در فصل هايى كه از لباس شنا استفاده مى شود. فرقى نمى كند كه شما هر چند وقت یک بار وكس كنيد يا از تيغ براى شيو كردن استفاده كنيد، این ناحيه هرگز ظاهری صاف و بی عیب نخواهد داشت.سوزش ناشى از استفاده ى مكرر تيغ براى از بين بردن موهاى زائدى كه به سرعت رشد مى كنند باعث بروز مشكلات پوستى مى شود بنابراين نيازمند توجه در اسرع وقت هستند.معمولا با نگاهى گذرا در آينه به نظر ميرسد كه پوست كاملا شفاف و عارى از موهاى زائد باشد، اما پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشيد متوجه نقاط شيو نشده اى مى شويم که از دست داده ایم یا در کل فراموش کرده ایم.به همین دلیل است که بسیاری از خانمها به لیزر موهای زائد علاقه مند می شوند و عموما نواحى از بدن بيشتر مورد توجه براى ليزر واقع مى شوند كه در معرض ديد بيشترى قرار دارند.اين در نهايت به سوالى بزرگ منجر مى شود: ليزر موهاى زائد بيكينى يا برزيلي؟


در متن فوق يك بررسى كلى درمورد هر يک از اين روش ها ارائه شده است كه شما به كمك آن به راحتى ميتوانيد تشخيص دهید كه كدام روش براى شما مناسب تر است.



تفاوت بین لیزر موهای زائد برزیلی و بیکینی چیست؟




بسیاری از خانم ها تفاوت بین ليزر موهاى زائد بیکینی و برزيلين را نمی دانند. این دو روش به هم شبیه هستند ، بنابراین از نظر فهم كمى باعث سردرگمی می شود.

از آنجایی که اين موضوع می تواند برای بحث و گفتگو شرم آور باشد ، زنان به جای اینکه از تکنسین کلینیک لیزر موهای زائد خود بپرسند ، تمایل دارند که قبل از این تحقیق کنند.



خط بیکینی
 


منطقه ای که خارج از خط شورت قرار دارد خط بیکینی در نظر گرفته می شود. روش لیزر موهای زائد با خط بیکینی معمولاً حداکثر سه اینچ فراتر از این خط را پوشش می دهد ، و از بی عیب و نقصی در شورت یا بیکینی اطمینان می دهد. همچنین اغلب به بعضی از قسمت هایی که لباس زیر آن را پوشانده است ، مانند قسمت های لُب و قسمت بالای ناحیه ى شرمگاهى، توجه می کند ، اما این مربوط به تقاضاى مراجعه كننده است.



برزيلى



روش لیزر موهای زائد با لیزر برزیل مساحت بیشتری نسبت به درمان بیکینی دارد ، زیرا شامل قسمتهای لُب و مناطق اطراف آن نیز می شود. در این نوع ليزر فرد را کاملاً لخت می کنند ، اما غالباً افرادی که درمان برزیل را انتخاب می کنند ، موظفند موهای ناحيه ى شرمگاهى را شيو نشده باقى بگذارند.در هر گزينه مى توانيد متناسب با آنچه مى خواهيد مورد درمان قرار بگيريد.



تا چه ميزان ميخواهيد از رفع موهاى زائد خوددارى كنيد؟




همه خانم ها می دانند که ناحيه بیکینی یکی از نواحى است كه رفع موهای زائد آن كار دشوارى است زیرا به نظر می رسد كه اکثر روشهای رفع موهاى زائد باعث ایجاد مشکلات بیشتر مى شود.لیزر موهای زائد در خط بیکینی ، ظاهری صاف و بی عیب و نقص ایجاد می کند و مانع از رشد مجدد موهاى زائد مى شود از طرفى برخلاف ساير روش هاى رفع مو باعث سوزش پوست نمى شود.
افرادی که از روش ليزر موهاى زائد را انتخاب ميكنند، همچنان باید بدانند كه پس از انجام جلسات درمانى نيز نواحى ليزر شده نياز به مراقبت اندكى نسبت به قبل دارند امّا اگر روش ليزر برزیلى را انتخاب کرده باشید ، تمام موهای ناحيه شرمگاهى به طور دائم زدوده خواهد شد.



هدف شما چيست؟




آیا به دنبال این هستید که به راحتی موهای رشد یافته در خط بیکینی خود را کاهش داده و از سوزش ناشى از تیغ خلاص شوید؟ آیا به دنبال اين هستيد كه زمان كمترى صرف شيو كردن كنيد و مطمئن باشيد زمانى که در ساحل دراز کشیدید ، جایی را از دست ندادید؟ مطمئنا لیزر موهای زائد در ناحيه بیکینی برای شما بهترين گزينه است.


آیا به دنبال این هستید که هرگز نگران شيو كردن نباشید و هزاران تومان در سال براى روش هاى دیگر رفع موهای زائد صرفه جویی کنید؟ آیا به دنبال از بین بردن دائمی موهای زائد ، سوزش تیغ ، عرق کردن و سایر تحریکات هستید؟ آیا به دنبال داشتن پوستی بی عیب و نقص نه تنها در لباس شنا بلکه در شرايط كاملا برهنه هستید؟ بنابراین ممکن است روشهای رفع موهای زائد با لیزر برزیل براى شما مناسب باشد.



موهایی که اغلب فراموش می کنید مربوط به كدام نواحى بدن هستند؟




همه ما شاهد اين مسئله بوده ايم كه هنگام شيو كردن قسمت هايى از بدن فراموش مى شود. از طرفى ، همه ما این معضل را داریم که تیغ ها به اندازه کافی قابل انعطاف نیستند که بتوانند براى همه ى نواحى بدن استفاده شوند ، و این باعث می شود که ما به طور کامل از این ناحیه بگذریم یا خطر خونریزی گسترده داشته باشیم. این مسئله می تواند مربوط به یک تار موی تیره در ران داخلی یا لگن باشد دقيقا همين نواحى هستند که مراجعين می خواهند مطمئن شوند كاملا از موى زائد زدوده مى شود.
فرم بدن بانوان باهم متفاوت است و اين تفاوت مربوط به نواحى پايين بدن مى شود.
اگر هر بار که در حال اصلاح كردن هستيد خود ناحيه اى از بدن را زخمى كنيد به اين نتيجه مى رسيد كه در كدام قسمت نياز به ليزر داريد و اين در تصميم گيرى براى انتخاب روش ليزر به شما كمك ميكند.



سخن آخر




اگر هنوز نمی توانید بین رفع موهای زائد به روش خط بیکینی و روش حذف موهاى زائد برزیلى تصمیم بگیرید ، توصیه می شود که مطالب گفته شده را مطالعه كنيد زیرا شما ميتوانيد در صورت تغيير نظر می توانید به عقب برگرديد و روش هاى درمانى بيشترى را براى رفع موهاى زائد به كار بگيريد.
بسیاری از خانمهایی که نگران درد احتمالی هستند ، ابتدا بخش دیگری از بدن مانند زیر بغل یا پاها را انتخاب می کنند. هنگامی که اطمینان یافتند که در هر جلسه لیزر درد کمی وجود دارد ، به اندازه کافی احساس راحتی می کنند که منطقه بیکینی خود را تحت درمان قرار دهند.
پس از اتخاذ تصمیم خود ، وقت آن است که کلینیک لیزر را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. از آنجا که با یک منطقه حساس بدن سر و کار خواهید داشت ، بهتر است به یک تکنسین پزشکی كه دارای مجوز معتبر است مراجعه كنيد. با انتخاب متخصصان آموزش دیده پزشکی ، بهترین روش ليزر مناسب متناسب با نوع و رنگ پوست خود انتخاب خواهيد كرد.



نحوه آماده‌سازی برای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بیکنی یا برزیلی؟

اگر مى خواهيد فوليكول هاي مو ليزر را به خوبى جذب كند و براى رسيدن به نتايج بهينه ، باید قبل از هر جلسه پوست را به خوبى آماده كنيد.
توصیه می شود که بیماران هرگونه محصول مانند لوسیون ، پودر ، عطر و یا دئودورانت را به طور کامل از ناحيه موردنظر پاك سازى کنند.
از جمله اينكه براى شروع معالجه باید سایر روشهای زدودن موهای زائد مانند اصلاح به كمك تيغ و اپیلاسیون را متوقف کنید.