can-laser-hair-removal-work-on-blonde-hairs

رویای بلوندها محقق شد؛ پوستی صاف با حذف موهای زائد با استفاده از لیزر



استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد یکی از محبوب ترین روش های حاضر برای بیماران به شمار می آید. نکته ی مثبت در مورد این روش درمانی این است که موهای زائد حذف شده با استفاده از این روش هرگز مجددا پدیدار نخواهند شد. زنان و مردان با هر نوع رنگ و پوست به دنبال این هستند که با استفاده از یک روش مناسب پوستی صاف و زیبا داشته باشند و به این طریق از ظاهر زیبای خود احساس رضایت کنند. خبر خوب این است که اکثر افراد می توانند با استفاده از روش لیزر موهای زائد بدنشان را برای همیشه از بین ببرند. با این وجود استفاده از این روش برای افرادی که موهای زائد آنها  بسیار روشن و طلایی است گاهی با اندکی چالش مواجه می شود. این چالش به این دلیل است که روند اصلی کار لیزر برای رفع موهای زائد از طریق تاثیر گذاری بر روی رنگدانه های مو دنبال می شود و اگر رنگدانه های مو کم یا ضعیف باشد این روش ممکن است با مشکل روبرو شود و درمان موهای زائد دائمی نباشد. اما با این حال روش درمان صحیح می تواند بیمارانی که موهای روشنی دارند را نیز از روش لیزر راضی نگاه دارد.


نقش پررنگ رنگدانه ها در موفقیت روش لیزر موهای زائد



در روش های سنتی لیزر درمانی، لیزر گرما را بر روی رنگدانه مو متمرکز می نمود و این کار باعث می شد که رشد موها متوقف شود. هرچه رنگدانه های مو تیره تر می بود، میزان جذب گرما توسط فولیکول مو نیز بیشتر می شد و به تبع آن میزان موفقیت روش درمان با لیزر هم بیشتر بود. اما در مورد موهایی که میزان رنگدانه ها در آنها کم بود، مانند موهای بلوند، قرمز یا خاکستری، روش لیزر همواره موفقیت آمیز نبود و گاها دیده می شد که موها مجددا شروع به رشد می نمودند.

از دوره ی لیزر موهای زائد باید چه انتظاری داشته باشید؟



تجهیزات جدید برای افراد با موها و پوست های مختلف



اما با همه ی نکاتی که تا اینجا گفته شد، یک راه حل دیگر برای رفع موهای روشن وجود دارد. نوآوری های جدید در صنعت لیزر موجب شده است که نسل جدیدی از لیزر ها به بازار عرضه شوند که قادرند با شدت تابش بیشتر، رنگدانه های محدود موهای روشن را هدف قرار دهند و فولیکول مو را وادار کنند که رشد مو را متوقف نماید.

به طور کلی، ما برای درمان موهای زائد مشتریان با پوست ها و رنگ موهای متفاوت از لیزر الکساندرایت Candela Genlemax Pro استفاده می نماییم. متخصصین ماهر این مجموعه با استفاده از این لیزرهای فوق پیشرفته به خوبی قادر هستند موهای روشن را به راحتی از بین ببرند. ما همچنین با استفاده از روش دسته بندی فیتز پاتریک (Fitzpatrick) بیماران را بر اساس نوع پوست و مو به شش دسته طبقه بندی می نماییم و به این ترتیب بهتر می توانیم نیاز های بیماران را ارزیابی و برطرف نماییم. تکنیک درست در استفاده از لیزر بهره گیری از روشی منحصر به فرد برای هر بیمار است که با استفاده از آن بیمار بتواند بهترین نتیجه را از جلسات لیزر درمانی خود دریافت کند.

جلسات لیزر موهای زائد چند وقت یک بار باید انجام گیرد؟

رویای بلوندها محقق شد

تاثیر آماده‌سازی پوست جهت لیزر بر نتیجه درمان



افرادی که موهای بلوند دارند، حتی اگر موهایی صاف، سبک و نازکی داشته باشند نیز باید قبل از انجام لیزر مراحل آماده سازی را طی کنند. بدون این آماده سازی ها میزان تاثیر گذاری روش لیزر ممکن است کاهش یابد و نتایج بدست امده با آنچه که بیمار انتظار داشته متفاوت باشد.

·       در چهار هفته قبل از لیزر از روش های برنزه کردن پوست (چه دستگاه و چه طبیعی) استفاده ننمایید.

·       برای مدتی از واکسینگ و تیغ جهت برطرف کردن موهای زائد استفاده نکنید. برای اینکه لیزر بتواند به خوبی کار کند، نیاز دارد که بر روی فولیکول مو متمرکز شود و اصلاح موها می تواند فولیکول مو را بیرون بکشد و به این طریق تاثیر گذاری لیزر از بین برود.

·       یک یا دو روز قبل از جلسه لیزر درمانی، موهای خود را ترجیحا با ماشین اصلاح کنید. اندازه موهای شما باید حدود دو میلی متر باشد تا روش درمانی بتواند بهترین نتیجه را حاصل کند.



از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید



حتی افرادی که موهای بلوند دارند نیز با استفاده از نسل جدید لیزر ها می توانند از پوستی صاف و بدون مو لذت ببرند. متخصصین ما قادرند به راحتی با استفاده از ابزارهای پرقدرت موجود، پوستی شفاف و زیبا را به تمامی افراد با انواع پوست و مو هدیه دهند. برای بررسی گزینه های مختلف درمانی مخصوص خود به راحتی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره بگیرید. متخصصین ما در کوتاه ترین زمان بهترین روش درمانی را به شما ارائه خواهند نمود و شما می توانید پوستی متفاوت را با استفاده از خدمات ما تجربه کنید.