واقعیاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت

واقعیاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت


درمان‌های لیزری حذف موهای صورت بوسیله ی لیزر می‌تواند به شما کمک کند از موی ناخواسته خود بر روی لب فوقانی، چانه، خط ریش، دور ابروها و گردن، خلاص شوید.
در حالی که برای زنان بیشتر رایج است که به دنبال برداشتن دائمی موی صورت باشند، مردان از درمان نیز سود می‌برند، به ویژه آن‌هایی که از موهای زبر و کلفت رنج می‌برند که باعث ایجاد موهای زبر می‌شود. اگر شما می‌خواهید کاری را که انجام داده بودید، انجام بدهید، چند واقعیت است که باید بدانید.


چندین بار درمان لازم است


در حالی که شما تنها پس از یک درمان لیزری نتایج را خواهید دید، نیاز به چند بار مرحله تا تکمیل این فرآیند خواهد بود. به این خاطر است که موهای بدن ما از چرخه‌های رشد عبور می‌کند و هر تار مو در این ناحیه همیشه در آن چرخه قرار دارد. بنابراین برای درمان هر موی صورت و تضمین رفع دائم، باید چندین جلسه لیزر موهای زائد انجام دهید، که هر کدام حداقل ۸ هفته باید انجام شود. این هشت هفته زمان کافی برای رسیدن به یک مکان مناسب در چرخه رشد لیزر برای هدف قرار دادن آن‌ها خواهد داشت.

 


درمان‌های لیزری سریع هستند


بسته به اندازه مساحت درمان، درمان رفع موهای زائد می‌تواند بسیار سریع باشد. بیشتر نواحی صورت کوچک هستند و نیازمند کم‌تر از ۵ دقیقه درمان هستند. این امر زمان‌بندی جلسه لیزر را کاملا آسان می‌کند، چون می‌تواند در راه کار، برای استراحت و یا در طول یک توقف سریع بین ماموریت‌های آخر هفته شما اتفاق بیفتد. بیشتر افراد بسته به رنگ مو، ضخامت و نحوه واکنش به لیزر، بین ۵ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارند. در ۸ تا ۱۰ هفته بعد، چندین ماه طول می‌کشد تا رفع موهای زائد شما کامل شود، اما بهتر است با یک متخصص لیزر پزشکی مجوزدار در مورد زمان دقیق تری از نوع موی شما مشورت کنید.

واقعیاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت شما


نتایج دائمی هستند


تا زمانی که درمان لیزر در چارچوب زمانی داده ‌شده انجام می‌شود، نتایج شما پایدار خواهد بود. نرفتن یک جلسه لیزر  باعث می‌شود که موهای شما بدون وقفه از چرخه رشد عبور کنند. این به این معنی است که نمی‌تواند دوباره با چرخه بعدی درمان شود. حذف موهای لیزر با خارج کردن طول‌موج‌های حرارت که رنگدانه یافت‌شده در هر ریشه مو را هدف قرار می‌دهد، کار می‌کند. این کار در نهایت فولیکول مو را بدون آسیب زدن به سطح پوست نابود می‌کند و پوست شما صاف و بی‌عیب به نظر می‌رسد. اگر شما رشد مو را بعد از کامل شدن تمام درمان‌های خود تجربه کردید، کلینیک لیزر موهای زائد که انتخاب کرده‌اید باید جلسه  اضافی را بدون هزینه اضافی فراهم کند. قبل از خرید هر یک از برنامه‌ها و یا برنامه‌های بسته، از آن‌ها در مورد این موضوع بپرسید.

 


شما در بلند مدت پول پس‌انداز خواهید کرد


اصلاح در حال حاضر روش اصلی حذف موهای ناخواسته است ، شما در دراز مدت با لیزر موهای زائد، پول پس‌انداز خواهید کرد. تیغ‌های یکبار مصرف پول های شما را خرج میکند . به طور متوسط، کسانی که از تیغ‌ها استفاده می‌کنند، حدود یک میلیون در سال خرج تیغ و کرم تراشیدن می‌کنند. این یک عدد محافظه کارانه است، و شما باید انتظار داشته باشید که اگر از تیغ نام تجاری با تیغه‌های یک‌بار مصرف استفاده کنید، باید سالیانه بیشتر پرداخت کنید چون آن‌ها تمایل به گران‌تر شدن دارند. آن‌هایی که وکس می‌زنند بیشتر از ۷۸۰ پوند در سال خرج می‌کنند. در طول زمان این مبلغ به هزاران دلار افزوده می‌شود که می‌تواند با سرمایه‌گذاری در لیزر موهای زائد ذخیره شود.


درمان لیزری مطمئن است


لیزر موهای زائد برای تمام مو و انواع پوست کاملا مطمین است. امروزه تکنولوژی متخصصان را قادر ساخته‌است تا لیزری ایجاد کنند که تاثیرات منفی بر روی پوست و یا هر گونه هیپرپیگمانتاسیون نداشته باشند. هر فرد یک طرح درمان سفارشی برای جلوگیری از تحریک پوست و کاهش اثرات جانبی آن دریافت می‌کند. برخی افراد قرمزی و تورم را در اطراف ناحیه درمان تجربه می‌کنند اما در عرض چند روز محو خواهند شد.


اگر شما آماده نیستید که دوباره موهای صورت خود را اصلاح کنید، کافیست به کلینیک لیزر موهای زائد ما مراجعه کنید. متخصص پزشکی دارای مجوز قادر خواهد بود مو و پوست صورت شما را معاینه کند و بهترین برنامه درمان را به شما ارائه کند.

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت

 

  • قبل از لیزر صورت، محل مورد نظر را شیو و یا اصلاح کنید.
  • حتما از عینک محافظی که کلینیک در اختیار شما می گذارد استفاده کنید.
  • اگر احساس درد می کنید در هنگام لیزر از ژلی که خود کلینیک و یا متخصص لیزر تجویز می کند استفاده کنید.
  • تا 3 روز بعد از لیزر از برنزه کردن، حمام و استخر رفتن خوددداری نمایید.