bikini laser hair removal
جشنواره زمستانه فقط ویژه بانوان
مدت محدود: در جشنواره زمستانه، لیزر فول بادی 1,280,000 تومانی را با تنها 640,000 تومان انجام دهید!

هر سوالی داری آماده پاسخگویی هستیم
09105595300

لیزر موهای زائد بیکینی (لیزر بیکینی) برای بسیاری از مردم حائز اهمیت می باشد و بسیار به دنبال لیزر کردن این ناحیه هستند برای این که این نواحی از بدن بسیار مهم می باشد و نیازمند مراقبت بیشتری دارند.

لیزر موهای زائد بیکینی به سرعت می تواند نظر شما خانم ها را در مورد تمیز نگه داشتن خطوط بیکینی از موی زائد به نسبت راه حل های قدیمی همانند وکس کردن یا اصلاح کردن را تغییر دهد. این راه حلی دائمی و بدون دردسر می باشد تا برای همیشه از مشکل موهای زائد منطقه ی نزدیک بیکینی راحت شوید.

با  لیزر موهای زائد دیگر نگران زخمی کردن نواحی حساس بدن خود نخواهید بود بنابراین شما پوستی نرم و لطیف و بدون مو در نواحی که به سختی می شود اصلاح کرد خواهید داشت طوری که هیچ وقت در آن جا مویی نبوده است. خط بیکینی ناحیه بالای پا و داخل ران را شامل می شود که معمولا موهای آن ناحیه توسط یک لباس زیر یا بیکینی پوشیده نمی شود و نمایان است.

 

مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

لیزر موهای زائد خط بیکینی چگونه به شما کمک می کند

لیزر موهای زائد خط بیکینی با هدف قرار دادن رنگدانه یا رنگ موها به کار می رود. پس از جذب لیزر ، فولیکول مو از بین می رود و دیگر رشد نمی کند.این امر به طور کامل موهای زائد اطراف خط بیکینی شما را از بین می برد. اگر به هیچ وجه رشد نکند ، مو نمی تواند کج شود. انجام لیزرهای درمانی با لیزر مو نیز به بهبود پوست در ناحیه تحت درمان کمک می کند و باعث صاف و بی عیب و نقص شدن آن می شود.

 

لیزر موهای زائد بیکینی چگونه انجام می شود؟

در این نواحی بدن موهای زائد معمولا ضخیم‌تر و تیره‌تر از بقیه نواحی هستند و به علت تفاوت بیشتر رنگ پوست و این موها، لیزر موهای زائد می تواند به راحتی بیشتر انجام گردد، متخصصان مجرب در زمینه لیزر مو میانگین زمان جلسات لیزر موهای زائد بیکینی این نواحی را بین 6 تا 8 جلسه اعلام می کنند.
 

درباره لیزر موهای زائد بیکینی بیشتر بدانید

سوالات متداول لیزر موهای زائد بیکینی

هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟

لیست قیمت نواحی بیکینی شامل موارد زیر می باشد:

قیمت ناحیه
390 هزار تومان فول کاربردی (ساق+ساعد+بیکینی+زیربغل)
640 هزار تومان فول بادی کامل (دست+پا+بیکینی+زیربغل+خط ناف+گودی کمر)
690 هزار تومان فول بادی + صورت (دست+پا+بیکینی+زیربغل+خط ناف+گودی کمر+صورت+گردن)

لیزر موهای زائد بیکینی معمولا چقدر طول می کشد؟

نواحی بیکینی یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین مناطق برای انجام لیزر است که در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

آیا لیزر برای نواحی بیکینی روی هر رنگ مویی قابل انجام است؟

به طور کل لیزر موهای زائد روی موهای تیره بهتر جواب می دهد تا موهای بلوند و قرمز، این مورد به خاطر این می باشد که موهای تیره، ملانین و رنگدانه ای بیشتری دارند و لیزر برای از بین بردن موهای زائد این رنگدانه ها را هدف قرار می دهد.

چگونه می توانم پوست خود را برای لیزر موهای زائد بیکینی آماده کنم؟

  • تا شش هفته قبل از اولین جلسه لیزر، از اپیلاسیون یا کندن موهای ناحیه بیکینی خودداری کنید. (به جای این موارد برای اصلاح از تیغ استفاده کنید)
  • 24 ساعت قبل از جلسه لیزر نواحی مورد نظررا حتما با تیغ اصلاح کنید.
  • از آفتاب گرفتن و برنز کردن یک روز قبل از لیزر خودداری کنید.
  • قبل از جلسات لیزر موهای زائد بیکینی از خوردن کافئین خودداری کنید. به مقاله ی قبل از ليزر موهای زائد کافئين ننوشید مراجعه کنید.


چند جلسه برای لیزر موهای زائد بیکینی لازم است؟

به صورت عمومی 6 تا 8 جلسه، اما برخی از افراد فوراً نتایج را تجربه می کنند، در حالی که برخی دیگر به جلسات اضافی برای متوقف کردن کامل رشد مو در ناحیه بیکینی نیاز دارند.

یک قانون کلی که باید در نظر داشت این است که هر چه ناحیه درمان بزرگتر باشد، انتظار جلسات بیشتری وجود دارد.

چگونه بعد از لیزر موهای زائد بیکینی از پوست خود مراقبت کنم؟

  • بلافاصله پس از جلسه لیزر، باید از ژل تسکین دهنده آلوئه ورا برای آرام کردن ناحیه ای که لیزر انجام دادید استفاده کنید. احساس کمی تورم یا خارش پس از درمان کاملا طبیعی است، اگرچه می توان با استفاده از آلوئه ورا در طول روز به هر دو احساس کمک کرد. برای راحتی خود، لباس زیر با جنس نخی مرغوب و گشاد بپوشید که به ناحیه تحت درمان اجازه تنفس بدهد.
  • از آب ولرم برای شستشوی نواحی لیزر استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که حداقل یک هفته از قرار دادن ناحیه تحت درمان در معرض گرما جلوگیری کنید. ناحیه مورد نظر را تمیز و عاری نگه دارید و از هرگونه برنزه شدن با آفتاب، حمام داغ یا سنا خشک خودداری کنید.
  • تا 48 ساغت به استخر نروید زیرا ممکن در استخر به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی، آب آن دارای باکتری باشد و محل تحت درمان لیزر شما که مستعد است دچار عفونت گردد.
  • تا 48 ساعت از روابط جنسی پرهیز نمایید چون ممکن است محل بیکینی دچار اصطکاک گردد و سپس یاعث ایجاد التهاب و تاول شود.
  • برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله روش صحیح مراقبت از پوست پس از رفع موهای زائد بوسیله لیزر مراجعه کنید.

 

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

علاوه بر احساس پاکیزگی و تمیزی که در این نواحی دارید دیگر نگران اصلاح این نواحی نخواهید بود.

پوستی نرم و لطیف را در این نواحی احساس خواهید کرد.

دیگر با خیال راحت انواع مدل های بیکینی و لباس های زیر را می توانید تن کنید.

اعتماد به نفس بیشتری را حس می کنید.

درمورد استفاده از روش های درمانی لیزر موهای زائد بر روی خط بیکینی شما فواید بسیار زیادی وجود دارد.این امر نیاز به نگهداری مداوم دارد ، اما با از بین بردن مو در امتداد خط بیکینی خود ، به طور دائم خود را نجات خواهید داد.به جای عجله برای سریع شیو کردن قبل از بیرون رفتن از درب به منظور رفتن به ساحل یا موارد دیگر، می توانید فقط لباس شنای خود را بپوشید و آماده رفتن باشید. همانطور که دوست دارید پس از اتمام درمان های لیزر موهای زائد ،تمام وقت و زمانی که اصلاح و یا اپیلاسیون از شما می گرفت این بار صرفه جویی شده و برای شما خواهد بود.


گذشته از زمان ، شما همچنین می توانید مقدار بسیار زیادی پول پس انداز کنید. لیزر موهای زائد ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد ،اما پس از اتمام درمان هرگونه هزینه های مدوامی که در گذشته صرف از بین بردن موهای زائد می شده به اتمام خواهد رسید.


شما می توانید در صورت لزوم بعد ها برای لیزر مجدد مراجعه کنید که بسته به کلینیکی که برای لیزر موهای زائد به آن مراجعه کرده بودید این جلسه ی مجدد تحت عنوان پک قبلی شما خواهد بود.

اما این مانند اپیلاسیون نیست ، به گونه ای که مجبور باشید هر چند هفته یک بار قرار ملاقات تعیین کنید و مقدار زیادی پول به خدمات  و محصولات مراقبت بعدی اختصاص دهید.اپلاسیون و یا وکس کردن می تواند بسیار گران تمام شود ، به خصوص اگر پوست حساسی دارید.اگر تنها قیمت تراشیدن را در نظر نگیرید ، بلکه به هزینه‌ی اصلاح کرم و پماد اصلاح سوختگی نیز توجه کنید.


لیزر موهای زائد همچنین باعث زیبایی پوست شما می شود. از لیزر می توان برای از بین بردن هرگونه تغییر رنگ پوست یا لکه های پوستی که اغلب افراد در خط بیکینی خود تجربه می کنند ، استفاده کرد.همچنین می تواند ظاهر زخم ها یا لکه هایی را که در طول سال ها از اصلاح و ا‌پیلاسیون نادرست ایجاد شده اند ، کاهش داد.

بدون رشد مو می توانید از سایش ، تعریق ، لکه دار شدن و سایر موارد تحریک کننده غیرقابل تصور که در آن ناحیه اتفاق می افتد خداحافظی کنید.بعد از تنها چند روش درمانی با لیزر ، دیگر از رو نمایی کردن از خط بیکینی خود ابایی ندارید.

 

گزینه های لیزر موهای زائد خط بیکینی

هنگامی که نتیجه گرفتید که لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای شما است ، با دقت تصمیم بگیرید که در چه محیطی دوست دارید تحت درمان قرار بگیرید.شما می توانید از بین دو روش لیزر برزیلی و لیزر موهای زائد خط بیکینی ، که هر دو نیز قابل تنظیم هستند ، یکی را انتخاب کنید.

به عنوان مرجع ، خط بیکینی  شامل موهایی است که تقریباً هفت تا هشت سانتی متر بیرون از ناحیه پوشیده شده با لباس زیر رشد می کنند.همچنین اگر بخواهید می توانید شامل قسمت های اطراف و بالای ناحیه شرمگاهی را نیز در بر بگیرد، اما احتمالاً خیلی بیشتر از این موارد نخواهد بود.


از طرف دیگر ، در لیزر برزیلی وسعت ناحیه بیشتر است، موهای ناحیه شرمگاهی که شامل لابیا و نواحی مقعد هم هستند را به طور کامل و دائمی از بین می برد ، اما مطمئناً می توان از قبل به گونه ای سفارش کرد که اگر خودتان ترجیح می دهید برخی موها باقی بمانند.

فرق بین لیزر بیکینی و برزیلی

 

 

آیا یک جلسه لیزر بیکینی درتمام طول تابستان دوام خواهد داشت؟

با رسیدن فصل تابستان، تمیز نگه داشتن خط بیکینی می تواند اذیت کننده باشد. طوری که به نظر می رسد این موهای تیره و زمخت حتی قبل از پوشیدن لباس شنا مجدداٌ شروع به رشد می کنند. این واقعیت هم هست که، درست وقتی که در ساحل و یا استخر جا خوش کرده اید، متوجه تکه ای از موها می شوید که هنگام اصلاح یا اپیلاسیون جا انداخته اید.

فرقی نمی کند در چه فصلی اقدام به لیزر بیکینی کنید چه در زمستان چه در تابستان اقدام کنید می توانید از فواید لیزر درمانی بهره‌مند شوید. در این جا به این مسئله می پردازیم که چگونه می توانید کل تابستان را با  تنها یک جلسه درمان لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی بگذرانید.

 



چرخه رشد موهای شما

مو در سه مرحله رشد می کند: آناژن ، کاتاژن و مرحله تلوژن. در هر زمان، هر مو در یک مرحله متفاوت از چرخه رشد قرار دارد. به همین دلیل ممکن است شما  بلافاصله بعد از اصلاح  یا اپیلاسیون،  متوجه شروع رشد موها در همان ناحیه شوید. این بدان معنا نیست که شما آن ها را جا انداخته اید بلکه به این دلیل است که وقتی شما در حال حذف موهای زائد بودید، آنها هنوز به سطح پوست نرسیده بودند.

چرخه رشد مو به طور متوسط  4 تا 6 هفته طول می کشد، اما این زمان ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. به همین دلیل است که  جلسات درمان لیزر موهای زائد در فاصله حداقل 8 هفته ای انجام می شود.

 


پس از یک جلسه لیزر درمانی متوجه چه چیزهایی خواهید شد؟

تنها پس از یک جلسه درمان لیزر موهای زائد بیکینی، شما متوجه تفاوت قابل توجهی در ناحیه خواهید شد. پوست ناحیه صاف خواهد شد و هر تغییر رنگی که ممکن است تجربه کنید، وضوح کمی خواهد داشت. وقتی مو دوباره  شروع به رشد می کند، نازک‌تر و کنترل آن بسیار راحت تر خواهد بود.

این موها معمولاً می ریزند و با  اصلاح  کردن وضوح کمتری خواهند داشت. علاوه بر این،  شما تا مدتی نگران اصلاح یا اپیلاسیون نخواهید بود، که این مسئله باعث کاهش قابل توجه التهاب  ناشی از تیغ و تحریکات پوستی می شود. شما در حال حاضر می توانید اولین جلسه درمان لیزر بیکینی خود را با حداقل 8 هفته فاصله بین جلسات لیزردرمانی، انجام دهید و همچنان بیشتر طول تابستان را از بی مو بودن لذت ببرید.

 

نتیجه گیری

موهای شما به سرعت بعد جلسات لیزر موهای زائد بین نمی رود، اما شما در چند هفته متوجه ریزش و کم حجم شدن ناحیه ای که در آن لیزر کرده اید می شوید. ممکن است شما حس کنید که همچنان رشد موها ادامه دارد اما دلیل این رشد، چرخه ی طبیعی رشد موی شما می باشد و فولیکول موی شما را در مناسب ترین و بهترین زمان برای هدف گیری لیزر قرار می دهد.

نتایج لیزر موهای زائد برای هر شخصی متفاوت می باشد اما در طی چندین ماه شما نتایج به طور واضح خواهید دید که موهای جدید شما بسیار نازک‌تر و کم حجم تر از قبل رشد خواهند کرد.

این اصل مهم را نیز به یاد داشته اشید که لیزر بیکینی برای همیشه موهای زائد شما از بین نمی برد و یک درمانی است که باید صبور باشید و به آن زمان دهید، بدین ترتیب که شما هر چند ماه یکبار طبق نظر متخصص لیزر باید جلسات خود را تکرار کنید تا نتایج بهتری از لیزر بگیرید.

مشاوره تخصصی رایگان
با تکمیل فرم امکان استفاده از مشاوره تلفنی رایگان مرکز ما را خواهید داشت!