laser hair removal suitable men


لیزر موهای زائد برای مردان


مردان بیشتر و بیشتری در جستجوی حذف موهای زائد بوسیله لیزر هستند تا به آن‌ها کمک کند تا موی ناخواسته و غیرقابل‌ کنترل خود را، تحت کنترل بگیرند، با این حال برخی افراد هنوز فکر می‌کنند که این روش تنها برای زنان است. خب، آقایان، به هیچ وجه اینطور نیست در ادامه مقاله با ما باشید.


نه تنها لیزر مو برای مردان مناسب است، بلکه درمان‌های مختلفی نیز برای شما طراحی شده‌اند. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید موهایتان را از یک ناحیه از بدنتان حذف کنید یا فقط می‌خواهید آن ها را نازک کنید، رفع موهای زائد بوسیله لیزر ممکن است تنها راه‌ حل باشد.در زیر نقاط مهمی که برای مردان حائز اهمیت می باشد تا لیزر موهای زائد را انجام دهند بررسی می کنیم.


زیر چانه


بیشتر مردها واقعا نمی توانند موهای زیر چانه ها رو تحمل کنن. نگه داری و ایجاد خارش در این ناحیه اغلب اوقات قابل تحمل نمی باشد و یکی از آن مکان‌هایی است که موهای اصلی رشد می‌کنند. اگر دوست دارید صورت خود را به بهترین نحو اصلاح‌کرده و موهای زیر چانه خود را از بین ببرید پس لیزر موهای زائد می‌تواند کمک کند. تصور کنید که زندگی چه شکلی خواهد بود بدون اینکه دوباره آنجا را اصلاح کنید. اگر علاقه‌ای به رها شدن کاملا از مو نداشته باشید، پس چند درمان لیزری می‌تواند به نازک کردن آن کمک کند و باعث شود که رشد کندتر شود. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که آن را به صورت منظم اصلاح کنید.


شانه ها و پشت


تا حالا شده به تکه های پراکنده مو رو شانه ها و پشت خود دقت کنید، خب حالا وقت اون رسیده که این نواحی از بین بروند. آن‌ها فقط جذاب نیستند و به نظر می‌رسد هر جایی که بتوانند جوانه می زنند. از آنجایی که موها بر روی شانه ها و پشت در نواحی دور از دسترس رشد می کنند، تراشیدن یا اصلاح کردن اغلب دشوار است. به جای اینکه آن نواحی را به حال خود رها کنید، آن را با چند جلسه لیزر موهای زائد برطرف کنید. وقتی این مو ها از بین بروند،دیگر هیچ وقت لازم نیست نگران این باشید که وقتی در کنار ساحل هستید یا ورزش می‌کنید، کسی متوجه آن ها شود.


ابرو


ابروهای به هم پیوسته برای اغلب مردان یک معضل بزرگ هستند، و این روزها ابروهای همه باید از هم فاصله داشته باشند. اگر به طور طبیعی ابروهای پرپشت داشته باشید، لیزر موهای زائد می‌تواند به تمیز کردن مناطقی که ترجیح می‌دهید مو نداشته باشد کمک کند.این کار به شما کمک می‌کند تا ابرو را مرتب نگاه دارید و به شما یک چهره ی تمیزتر می دهد.

 

قفسه سینه


بسیاری از مردانی که به دنبال لیزر موهای زائد هستند معتقدند سینه یکی از نقاط اصلی برای لیزر می باشد، به ویژه برای کسانی که رشد مو در ناحیه ی سینه ی آنها سریع می باشد. اگر خارش و عرق باعث ناراحتی شما می‌شود، پس شما کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد هستید. پس از لیزر مو در این ناحیه شما کاملا احساس سبکی می کنید. در ورزشکاران نیز حذف موی زائد در قسمت سینه مهم است زیرا عضله این قسمت را برجسته‌تر نشان می دهد و بدن حالت تراشیده تری به خود می گیرد.

آیا لیزر موهای زائد برای مردان مناسب است؟

 


صورت


همه مردان از ریش کامل لذت نمی‌برند، به خصوص اگر پوست شما بعد از اصلاح تحریک و دچار خارش شود. گاهی اوقات تراشیدن می‌تواند باعث جوش و آکنه  شود، اما اغلب اوقات این مشکلات ناشی از عرق و دیگر باکتری‌ها است که در ریش گرفتار می‌شوند. اگر می‌خواهید شیوع این مورد را کاهش دهید اما ریش خود را حفظ کنید، ممکن است بخواهید چند جلسه لیزری برای از بین نازک کردن مو در نظر داشته باشید. با موهای کم‌تر بر روی صورت خود، گرفتار باکتری‌های کمتری خواهید شد که منجر به خارش و آکنه می‌شوند. همچنین شما می توانید بوسیله لیزر موهای زائد خط ریشی دقیق و بسیار مرتب برای خود ایجاد کنید.


گردن


یکی از اولین نشانه‌های اولیه که پس از آرایشگاه رفتن واصلاح موهای سر اتفاق می افتد رویش سریع موهای پشت گردن است. بعضی از مردان با تیغ یا ماشین، پشت موی خود را مجددا مرتب می‌کنند، اما این کار مستلزم دقت و صبر بالایی است و اغلب از یک دوست کمک می‌گیرند. شما می توانید به راحتی از رفع موهای زائد بوسیله لیزر استفاده ببرید و مجبور نیستید هر با قبل از تعطیلات آخر هفته به آرایشگاه بروید. دلایل دیگری که مردان لیزر موهای زائد انجام می‌دهند:

  • اغلب زنان بدن بدون مو را بیشتر دوست دارند
  • کمتر عرق میکنید
  • کاهش اصطحکاک برای ورزشکاران
  • موهای زائد را در انواع نواحی بدن از بین میبرد
  • دیگر نگران خارش بعد از اصلاح نیستید
  • جلوگیری از شیوع باکتری
  • اصلاح کمتر مو